sobota 5. prosince 2015

5. ADVENTNÍ  OKÉNKO








                                DĚKUJI VÁM ZA NAKOUKNUTÍ A MILÉ KOMENTÁŘE.
                  PŘEJI VÁM PĚKNÝ DEN A DĚTEM BOHATOU MIKULÁŠSKOU NADÍLKU.
                                                                           ZUZKA

9 komentářů:

  1. Zuzko, nádherné fotky a na to cukroví se mi sbíhají sliny..je dokonalé..to je z listového těsta? Přeji krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Inuško,je to jen listové těsto,plněné jablky s ořechy a pár jsem udělala hruškové.
    Takové Mikulášské ranní překvápko pro syna k snídani.Na cukroví se teprve chystám,doufám ,že nějaké stihnu upéci.Letos nestíhám vůbec nic,nemám ani věnec na dveře,zítra musím umotat.
    Moc zdravím ,přeji pěkný den.Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc díky..určitě to zkusím..vypadá to skvostně..Jinak neboj..vše určitě stihneš...krásné dny..Inka

      Vymazat
    2. INUŠKO,JE TO JEDNUDUCHÉ PEČENÍ,RYCHLOVKA JAKO ŠTRŮDL.S PEČENÍM SE NESTRESUJI,LETOS SVÁTKY NEBUDOU TAK PŘESLAZENÉ A CUKROVÍHO BUDE MÁLO,UDĚLÁM RADĚJI VÁNOČNÍ DORT,MEDOVNÍK.ČAS TRÁVENÝ PEČENÍM RADĚJI VYUŽIJI JINAK,UŽ ŽÁDNÝ STRES S ÚKLIDEM ATD.
      MOC ZDRAVÍM A PŘEJI PŘÍJEMNOU 2.ADVENTNÍ NEDĚLI.ZUZKA

      Vymazat
  3. Krásný adventní čas .... Objevila jsem další úžasný blog:-))). Ráda se sem budu vracet. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko,
    chtěla bych se zeptat na to cukroví s vločkou nahoře .Ta vločka je taky z listového těsta? Peče se ve formičkách na košíčky nebo muffiny ? Vypadá to moc hezky a určitě i chutná !!!Krásný advent. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DOBRÝ DEN JITU,
      NENÍ TO CUKROVÍ,JE TO JEN MIKULÁŠSKÁ SNÍDANĚ V TROCHU LEPŠÍM KABÁTĚ.
      MĚLA JSEM PO RUCE JEN JEDNO LISTOVÉ TĚSTO,TAK JSEM JEJ VYUŽILA TAKTO...PEKLA JSEM V PLECHU NA MUFFINY,NÁPLŃ JABLEČNÁ A HRUŠKOVÁ,JAKO NA ŠTRŮDL.VLOČKY,NEBO STROMEČKY ATD, JSOU VYKROJENÉ ZE ZBYTKU LISTOVÉHO TĚSTA.
      PŘEJI VÁM KRÁSNÝ ADVENTNÍ ČAS.ZUZKA

      Vymazat
  5. Zuzi, to je taková náádhera - nejen to pečení, ale i ty fotečky....úplně z toho dýchá vánoční atmosféra!!!! Děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, sdílím přes FB - to musí do světa;))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....