sobota 21. listopadu 2015

Do postýlky....
Už delší čas obdivuji krásné zboží od značky By Nord,mám tam vysněných pár kousků.Co se mi moc líbí,je povlečení a polštáře.
Již brzy přivítáme do rodiny nový přírůstek ,naše první vnoučátko na které se moc těšíme.
Tak jsem neváhala a v Nordic Day objednala krásné dětské povlečení do postýlky,brzy přibude i tulení polštářek.
Povlečení je ušité z moc příjemného měkoučkého materiálu s potiskem usmívajícího tuleního miminka.Polštářek je opatřen textem o tuleních, z jedné strany v angličtině a druhá strana v dánštině.Mohu všem maminkám jen doporučit.







Povlečení jsem zakoupila zde:http://www.nordicday.cz/dekorace/detske-povleceni-smiling-seal-70-x-100/
                                 Přeji Vám příjemný víkend.
                                 Zuzka

1 komentář:

  1. Zuzanko přímo roztomilé povlečení ..a nejlepší je tulit se s tuleněm ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....