čtvrtek 30. ledna 2014

                              MAILEG.....v barvě pink

             Moc se mi líbí od Maileg zaječice-baletka,ale bohužel jsem ji nikde nesehnala.
             Tak jsem si ušila tu svoji..není sice jako originál,ale radost z ní mám.
                           






                                  Přeji Vám pěkné odpoledne.

                                                                          Zuzka  
                      
                                                                      

8 komentářů:

  1. Zuzanko,však ty jsi holka šikovná a šatičky se ti moooooc povedly...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Klárinko,moc ti děkuji za pochvalu.Však ty jsi šikula která by to zvládla levou zadní.Posílám pozdravení a přání pěkného dne.Pá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. šmankote ta baletka je krásná, chybí ji jen piškoty na nožky.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko tiež nemám ani tucha, ako vyzerá taká origoš Maileg baletka, ale táto by mi bohate stačila, pre mňa dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,moc Vás zdravím a děkuji za krásné řádky.Moc jste mne potěšila.Přeji Vám příjemný večer.
      Zuzka

      Vymazat
  5. Zuzka, náhodou veľmi vydarená zajačica. Krásna baletka, mne sa teda veľmi páči. Tina...

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....