čtvrtek 19. září 2013

Podzimní..
Bohužel se  Babího léta  asi nedočkáme a podzim  nám klepe na dveře..tak jsem převlékla obývák do podzimních barev. Pastelové barvičky budou odpočívat hluboko ve skříni a čekat zase na příchod jara.
















                               Přeji Vám příjemný den.
                                             Zuzka

8 komentářů:

  1. Zuzanko,to je nádhera,tak jak to prostě umíš ty...sovička je kouzelná...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárinko..ty mě vždy táák potěšíš♥♥.Strašně moc ti děkuji.Posílám mnoho pozdravů k tobě domů.Dětem posílám pusénku a pohlazení.
      Pá..Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzko, je to nádhera. Všechno úžasně sladěno, krásně se na to kouká. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, ty "podzimní barvičky" tvému obýváku moc sluší ....krásné fotky .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, krásně jsi převlékla. Také se na to chystám, jen co sfouknu polšářky k synovi do pokojíku.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám tiež ten pocit, že babie leto tento rok asi nebude. Celý týždeň u nás prší a slnko len kde tu. Teploty vonku nič moc, ale u teba doma to vyžaruje hrejivou atmosférou, páčia sa mi lampáše ale aj bednička s jablkami a tiež obrus na stole.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherná podzimní dekorace,krása.moc hezky sladěné .Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....